PARTNERE

MICROSOFT OG QBS

SystemConnect er certificeret Microsoft og QBS partner på Microsoft Dynamics C5, NAV og Business Central 365

minuba.JPG
MINUBA

SystemConnect og Minuba har i fælleskab udviklet en integrationsløsning, der gør det muligt at sende stamdata (debitor) fra Microsoft Dynamics NAV til Minuba. Ligeledes sendes der financielle poster fra Minuba til Microsoft Dynamics NAV’s finanskladde.
Minuba er et WEB-baseret sags- og tidsregistrerings system.

NAVEKSA

SystemConnect og NAVEKSA har samarbejde omkring overbygningen af ShopfloorItemplanning og Make to order til BC365 MPS.
ShopFloor En effektiv løsning til produktionsplanlægning samt selvbetjent operatør udførelse – papirløst.
ItemPlanning En alt-i-én logistik disponeringsløsning for varetilgængelighed og mangelkontrol.
MakeToOrder Den nemme måde at re-planlægge start / slutdato på kørende produktionsordrer.

Tasklet Factory Logo White Blue Backgrou
Tasklet Factory

SystemConnect og Tasklet Factory har samarbejde omkring Mobile WMS der giver dig et komplet overblik over dit lager og strømliner samtidig de vigtigste lagerprocesser. Det er en løsning, der fuldstændigt definerer funktionalitet til at dække de mest grundlæggende behov, såsom modtagelse, pluk, optælling, flytning og mange andre.
Mobile WMS er en stregkodescanningsløsning, der integreres med ERP-systemets standardlagerfunktioner.

dynalogic.JPG
DYNALOGIC

SystemConnect og Dynalogic har samarbejde omkring tidsregistreringsløsningen JobManager, der behander Komme/Gå, Sags-, Montage-, og Produktionsregistreringer. Løsningen er baseret på virksomhedens overenskomster og lokalaftaler, og kan eksportere beregnede løndata til eksterne lønsystemer.

JobManager er et integreret modul i Microsoft Dynamics NAV.

lessor.JPG
LESSOR

SystemConnect er partner hos Lessor. Lessor har udvikles et løn modul til Microsoft Dynamics NAV

Hvis du synes, at lønbehandlingen er forbundet med ineffektive processer, så ligger løsningen lige for, når du står med NAV i hånden.

Når du bruger Lessor Payroll til NAV, så udnytter du de data, du allerede har om dine medarbejdere i NAV, der er vigtige i forhold til lønarbejdet.

Det er oplysninger som navn, adresse, cpr. numre. Afhængig af hvad du bruger NAV til i virksomheden, kan det række langt videre end det. Du kan for eksempel udnytte oplysninger som timeregistreringer og kørsel.

© 2020 SystemConnect