top of page

TILLÆGSLØSNINGER

SystemConnect har igennem årene, i samarbejde med partnere og kunder, udviklet en lang række større og mindre tillægsløsninger til C5, NAV og 365 Business Central

Minuba-integration
Sagsstyring

Med Minuba får din virksomhed en integreret løsning til elektronisk sagsstyring. Du får et godt overblik over virksomhedens opgaver og aktiviteter, hvad der kan faktureres, og hvordan arbejdstiden bruges.

Integrationen mellem Minuba og NAV/365 BC gør, at der kan oprettes debitorer i NAV og overføres til Minuba. Faktura poster overføres til NAV’ finanskladde, hvorefter der bogføres på henholdsvis finans, debitor og kreditor.

al_2-linier_skilt_cmyk.jpg
AL-Finans Factoring
Factoring integration

Med AL-Finans Factoring kan der på en enkelt måde foretages belåning af fakturaer.

Der defineres ”stier” for ”Import” / ”Export” samt ”Arkiv”.

Der kan oprettes konti pr. valuta og tekster baseret på forskellige sprog, som specificeret af AL-Finans.

Import af betalings/posterings-data fra AL-Finans til kladden, hvorefter der kontrolleres og bogføres i NAV/365BC.

bottom of page