top of page

App Monitor til Business Central

App Monitor hjælper administratorer med at holde styr på installerede apps i Business Central.
Ved hjælp af Microsoft Admin Center API’er foretager appen automatiske, schedulerede kontroller for at identificere, om der er frigivet nye versioner af nogen af de installerede apps i dine miljøer.

Når en opdatering opdages, kan brugeren modtage en notifikation direkte i Business Central, så vedligeholdelse og opdateringer kan planlægges i god tid.

 

Nøglefunktioner

  • Automatiske, tidsstyrede kontroller af installerede apps

  • Direkte integration med Business Central Admin Center

  • Notifikationer ved tilgængelige opdateringer

  • Hjælper med at sikre, at dine apps altid er opdaterede og kompatible
     

 

Fordele
 

  • Spar tid – ingen manuel kontrol af opdateringer

  • Reducér risikoen for versionskonflikter

  • Forbedret overblik over din Business Central-løsning

  • Fordele:

Pris

Prisen for modulet er DKK 75,00 pr. måned.
Fakturering sker én gang årligt forud for 12 måneder ad gangen (DKK 900,00 pr. år).

© 2021 SystemConnect 

bottom of page